كارگزار بيمه مركزي

به تخصصي ترين دهكده بيمه هاي بازرگاني كارگزاري527 بيمه مركزي خوش آمديد

بازديد كننده عزيز به سايت تخصصي بيمه هاي بازرگاني كارگزاري رسمي بيمه كد 527 خوش آمديد

لطفا درصورت مطالعه مطالب موجود در اين وبلاگ و نرسيدن به جواب لازم درتمام زمينه بيمه هاي بازرگاني(اعم از صدور،كارشناسي ويا دريافت خسارت) از كليه شركتهاي بيمه دولتي و خصوصي به ما مراجعه نموده ويا تماس حاصل فرماييد

آدرس ما : تهرانپارس ، ميدان پروين،خيابان196 شرقي ،خيابان135 شمالي ،بين202و204 پلاك231

پلهاي ارتباطي ما : 77126419-021 ، 09125101231 ، 09364350892

صميمانه خدمتگذارتان خواهيم بود

بيمه نوین بيمه سامان بيمه ايران بيمه ملتبيمه آسيابيمه پارسيان





بيمه توسعه بيمه سينا بيمه کار آفرين بيمه البرز بيمه ديبيمه دانا

ما همه روزه محصولات زيادي را خريداري مي‌کنيم که به مجرد استفاده در ارتباط با کيفيت و شرايط آنها اظهار نظر مي کنيم.
بايد به اين نکته توجه داشت که با خريد يک محصول خوب علاوه بر اين که پولمان را هدر نداده ايم در ذهنمان نيز يک احساس رضايت شادي بخش داريم.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پول پرس، در اين ميان محصولاتي نيز وجود دارند که تنها يک محصول نيستند. بلکه در شرايطي مي توانند در آينده ما و عزيزانمان تاثير گذار باشند و بيمه نامه از زمره اين محصولات است .

حال اينکه کلمه بيمه همراه با صنعت به کار مي‌رود نيز بيانگر همين موضوع است. چراکه صنعت يعني توليد و توليد بيمه هم آرامش است.
ارزش بيمه نامه خريداري شده توسط ما بر مبناي قولي است که شرکت صادر کننده آن بيمه نامه به ما مي دهد و نکته جالبي که نويسنده را بر آن داشته که به عنوان يک کارشناس بيمه اقدام به نوشتن اين مطلب کند اين است که ما براي خريد يک لباس و يا يک وسيله مصرفي خيلي کوچک از چند نفر و يا چند مرجع اطلاعاتي سوال مي کنيم. اما گويا متاسفانه بيمه نامه ها در زندگي روزمره ما نقش چنداني ندارند و يا نقش آنها بسيار بي اهميت و شايد کم اهميت است و تنها دليل آن قطعاً عدم آشنايي ما با صنعت بيمه و اهميت آن است .
شايد اهميت يک بيمه نامه خوب را راننده اي که بي احتياطي او باعث مرگ عابري شده و ماههاست که در زندان به سر مي برد و يا با قيد ضمانت خارج از زندان به دنبال جلب رضايت اولياي دم است بتواند به راحتي براي ما شرح دهد .
در اين نوشته کوتاه سعي ما بر اين است که تا حد امکان خصوصيت يک بيمه نامه خوب را بيان کنيم.
در ابتدا بايد به اين نکته توجه داشت که ماهيت يک بيمه نامه مي تواند در انتخاب شرکتي که مي خواهيم از آن بيمه نامه خريداري نماييم بسيار موثر باشد. بنابراين بايد بدانيم که چه نوع بيمه اي نياز داريم.
بارها وبارها شنيده ام که افرادي که براي خريد بيمه شخص ثالث و يا بدنه خودرو شخصي خود مراجعه کرده به نمايندگان فروش اعلام مي‌کنند که من از جايي بيمه نامه ام را خريداري مي کنم که حداقل هزينه را براي من قائل شود.
حال اگر آن نماينده بيمه شخص سودجويي باشد به راحتي مي تواند با حذف چند پوشش و يا کاستن از تعهدات بيمه نامه با نرخ کمتر بيمه نامه بي ارزشي را به فرد مذکور ارائه دهد. حال در صورت بروز تصادف و سرقت و حادثه مشخص مي شود که بيمه گزار به جاي بيمه نامه يک کاغذ بي ارزش را خريداري کرده است.
توصيه نويسنده اين است که قبل از خريد هر بيمه نامه کمي وقت گذاشته و در ارتباط با شرکتي که مي خواهيم از آن بيمه نامه خريداري کنيم با توجه به نوع بيمه نامه اي که به آن نياز داريم تحقيق کنيم. براي مثال زماني که مي خواهيم يک بيمه نامه عمر بخريم به جاي اين که تحت تاثير نرخهاي سود ساليانه شرکتهاي بيمه قرار بگيريم کمي در ارتباط با بنيه مالي و پشتوانه و سهامداران اين شرکتها تحقيق کنيم اطلاعاتي که به راحتي مي توان از سايتهاي مالي همچون کدال و رتبه بنديهاي بيمه مرکزي با يک جستجوي ساده در فضاي اينترنت کسب کرد.
در يک کلام ببينيم که آيا شرکت بيمه اي که از آن يک بيمه نامه عمر خريداري مي‌کنيم مثلاً در ده يا بيست سال آينده با روند مالي فعلي و يا نوع سهامدارانش مي تواند پاسخگوي تعهداتش به ما باشد و يا خير ؟
در زمان خريد يک بيمه نامه ثالث با جستجو در سايتهاي چند شرکت بيمه اي کمي در ارتباط با مراکز پرداخت خسارت شرکتهاي بيمه، کارشناسان پرداخت خسارت شرکتها و يا پراکندگي و در دسترس بودن مراکز پرداخت خسارت اين شرکتها در اطراف محل زندگي رفت و آمد و کارمان و ساعت کار آنها کمي تحقيق کنيم. يا در زمان خريد يک بيمه نامه آتش سوزي و يا مهندسي و مسئوليت توجه داشته باشيم که آيا کارشناسان اين نمايندگي و يا شرکت، مربوطه به ما يک مشاوره بيمه اي خوب ارائه مي‌کنند و يا تنها همچون يک بازارياب شرکتهاي هرمي تنها به فروش بيمه نامه به ما و کسب درصد سود از شرکت متبوعشان عمل مي کنند.
نکته ديگري که بايد حتماً به آن توجه داشت اين که بسياري از افرادي که بيمه نامه خريداري مي کنند به هيچ عنوان حتي به خود زحمت نمي دهند تا متن بيمه نامه اي را که خريداري کرده اند را مطالعه کنند و يا در ارتباط با آن سوالاتي را مطرح کنند. واقعيت اين است که بيش از نود درصد از بيمه گزاران تنها در زمان حادثه نسبت به خواندن متن بيمه نامه خود اقدام مي کنند. مثلاً در زمان خريد يک بيمه نامه عمر ما حق داريم که اين سوالات را بپرسيم : اول از همه بيمه نامه عمر چيست؟ يا اين که چرا بايد يک بيمه نامه عمر براي خودم و يا خانواده ام خريداري کنم؟ و يا اين سوال که پشتوانه و سهامداران شرکت شما چه کساني هستند ؟
هميشه به عنوان يک کارشناس بيمه توصيه ام به خريداران بيمه نامه اين بوده که در زمان خريد بيمه نامه، خود را يک زيان ديده و کسي که مي خواهد از خدمات بيمه گر بهره گيرد، ببينيد و از نماينده فروش و يا کارشناس مربوطه بخواهد فرايند پرداخت خسارت و مراحل آن و ميزان فرانشيزي که در زمان خسارت از اصل خسارت پرداختي کسر مي گردد رابه روشني توضيح دهد.
يادمان باشد در زمان خريد يک بيمه نامه بيمه گر فرم پيشنهادي را به ما ارائه مي دهد که ما در قبال آن دو وظيفه داريم : اول اين که تک تک بندهاي آن را به دقت مطالعه کنيم و دوم اين که به تمامي پرسشهاي آن با توجه به به اصل صداقت در صنعت بيمه به درستي و با دقت پاسخ دهيم زيرا در زمان خسارت اين پرسشنامه و مدارک و عکسهايي که در زمان خريد بيمه نامه ارائه مي‌کنيم ملاک تصميم گيري و پرداخت خسارت و احقاق حقوق قانوني ما است .



موضوعات: انواع بيمه نامه ها,اخبار عمومي,بيمه هاي اتومبيل,بيمه عمر,بيمه هاي آتش سوزي,بيمه هاي مسئوليت,بيمه هاي درمان,بيمه هاي مسافرتي,
برچسب ها: بيمه،انواع بيمه،بيمه ايرا،بيمه آسيا،بيمه البرز،بيمه ملت ،بيمه پارسيان،بيمه نوين،بيمه دي،بيمه پاسارگاد،بيمه ثالث،بيمه بدنه،بيمه عمر،بيم ,
[ بازدید : 986 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ چهارشنبه 23 مهر 1393 ] [ 13:21 ] [ علي بهجت پور ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]